وبلاگ سید غلامحسین حسنتاش

مقالاتی و یادداشت هائی در زمینه مسائل نفت و انرژی و توسعه؛ استفاده از مطالب صرفا با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ سید غلامحسین حسنتاش

مقالاتی و یادداشت هائی در زمینه مسائل نفت و انرژی و توسعه؛ استفاده از مطالب صرفا با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ  سید غلامحسین حسنتاش

در جستجوی یک جوانه ارجمند

(استفاده از مطالب این وبلاگ صرفا با ذکر منبع مجاز است)

کانال تلگرام : https://t.me/Hasantash
توئیتر : https://twitter.com/SeyedHassantash
وبلاگ دیگر: hassantash.blofa.com
لینکدین : /https://www.linkedin.com/in/seyed-hassantash-8a3165a1

بایگانی

سخنی کوتاه با دکتر احمد توکلی

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۲۲ ب.ظ

ذیل مصاحبه آقای دکتر احمد توکلی با روزنامه اعتماد که در سایت الف به آدرس زیر نیز درج شده است یادداشتی برای ایشان گذاشتم . با توجه به اینکه یادداشت را در جمع نظرات دیگران در زیر مصاحبه آشکار کرده‌اند آنرا اینجا هم قرار می‌دهم.

http://alef.ir/vdcjoie8muqeh8z.fsfu.html?295286

جناب آقای دکتر توکلی 
شما در این مصاحبه به طور مستقیم و غیر مستقیم به ده‌ها اشتباه تاریخی خود اعتراف فرموده‌اید و از اشتباه فاجعه‌بار رای دادن به احمدی‌نژاد که خسارات جبران ناپذیر و غیرقابل انکاری را به همه شئون کشور وارد کرده است با یک اظهار تاسف گذشته‌اید. اشتباهاتی که شاید از یک شهروند عادی قابل اغماض باشد اما از فردی با موقعیت و سطح اطلاعات و دسترسی به اطلاعات شما قابل گذشت نیست. با این وصف فکر نمی‌کنید که مسئله فراتر از یک اظهار تاسف است و مسئله‌این است که حضرتعالی صلاحیت لازم برای ادامه فعالیت سیاسی را ندارید و بهتر است خود را از سیاست کنار بکشید که در آینده تاسف‌های بیشتری نخورید! بله همینقدر که به اشتباهات خود اعتراف می‌کنید از یک جهت مثبت است ولی به خودتان رجوع کنید اگر نتایج اشتباهات اینقدر واضح و پرهزینه و فاجعه بار نبود بازهم اینکار را می‌کردید؟ آیا در همین مصاحبه اشتباهاتی ندارید و در خیلی جاها ملاک قضاوتتتان منیت خودتان نیست؟ اتهامی را به دولتی می‌زنید که عمده‌ترین مصداقش نحوه برخورد با شخص خودتان است، بدون این‌که به عملکرد سرشار از افراط و تفریط خودتان در همان دوره، نقدی وارد کنید. یکی از ویژگی‌های کشورهای موفق جهان این است که رجال سیاسی و اجرائی با اشتباهاتی بسیار کوچکتر تر اشتباهات شما برای همیشه از صحنه سیاسی و مدیریتی حاکمیتی حذف می شوند. فکر نمی‌کنید یکی از مصیبت‌های این کشور همین است که اشتباهات بزرگ بسیار کم هزینه است؟
می خواستم در پایان طبق عادت بنویسم موفق باشید اما فکر نمی‌کنم با این روحیه و اعتماد بنفس و خود محوری که در این مصاحبه در شما می‌بینم امید به موفقیتی باشد. البته فردی با خصوصیات شما در عرصه سیاسی ایران از یک منظر می‌تواند موفق باشد که بوده‌اید! اما نزد خداوند منان و تاریخ نه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۹
سید غلامحسین حسن‌تاش

احمد توکلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی