وبلاگ سید غلامحسین حسنتاش

مقالاتی و یادداشت هائی در زمینه مسائل نفت و انرژی و توسعه؛ استفاده از مطالب صرفا با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ سید غلامحسین حسنتاش

مقالاتی و یادداشت هائی در زمینه مسائل نفت و انرژی و توسعه؛ استفاده از مطالب صرفا با ذکر منبع مجاز است

وبلاگ  سید غلامحسین حسنتاش

در جستجوی یک جوانه ارجمند

(استفاده از مطالب این وبلاگ صرفا با ذکر منبع مجاز است)

کانال تلگرام : https://t.me/Hasantash
توئیتر : https://twitter.com/SeyedHassantash
وبلاگ دیگر: hassantash.blofa.com
لینکدین : /https://www.linkedin.com/in/seyed-hassantash-8a3165a1

بایگانی

ضرورت بازگرداندن مرجعیت اصلاح طلبان

يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱ ب.ظ


جناب آقای دکتر جلائی پور 

با سلام و عرض ارادت

مطلبتان در پاسخ به جناب احمد زیدآبادی را مطالعه کردم در آنجا دیدیم وزیر شدن جناب آقای مهندس بیژن زنگنه را از دست آوردهای اصلاحات دانسته‌اید . لازم دانستم خدمتتان عرض کنم که اگر جناب ایشان و امثال ایشان اصلاح‌طلب شناخته شوند فاتحه اصلاح‌طلبی را باید خواند. اگر اثبات این مدعای اینجانب را خواستید زمانی حداقل 4 تا 5 ساعته را تعیین بفرمائید که خدمت برسم و توضیح دهم و اگر قابل دانستید سری به وبلاگ اینجانب بزنید که ده‌ها مطلب در مورد سوء عملکرد ایشان در وزارت نفت چه در دولت اصلاحات و چه در دولت فعلی را آنجا پیدا می‌کنید که اغلب انتشار عام داشته و هرگز پاسخی هم به هیچ کدام داده نشده، صحبت شخص نیست مساله این است که بنده قویا بر این باورم که حفظ و بقای مرجعیت جریان اصلاح‌طلبی برای آینده کشور بسیار سرنوشت ساز و مهم است و از بین رفتن این مرجعیت و از بین رفتن موقعیت بدیل بودن آن و عبور جامعه از آن را برای آینده کشور بسیار خطرناک، و حداقل دو عامل را موجب بقای مرجعیت این جریان می‌دانم یکی پالایش و تصفیه شجاعانه و صریح طیف خود و دیگری تجدید نظر اساسی در گفتمانی که دیگر به هیچ وجه جواب نمی‌دهد و طراحی و تنظیم گفتمان جدیدی که بتواند این مرجعیت را برگرداند. و برای آینده کشور و حفظ کیان کشور و جلوگیری از آنارشیسم محتمل در روز حادثه، اگر لازم است این جریان باید برای این هردو هزینه بدهد. 

این نمی‌شود که جریان اصلاح‌طلب متشکل از طیفی از افراد باشد که از رفیق دزد و شریک قافله تا انسانهای شریفی چون مصطفی تاج‌زاده و ابوالفضل قدیانی در آن جای داشته باشند. زیاده جسارت است.

سید غلامحسین حسنتاش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۲
سید غلامحسین حسن‌تاش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی